czwartek, 14 listopada 2013

peeling enzymatyczny Ziaja

Zaczyna się okres zimowy, lada dzień zaskoczy nas śnieg, mróz...
Właśnie dlatego wybrałam się do sklepu po cytrynę. Najwyższy czas zacząć zażywać witaminki, by uniknąć paskudnych chorób.

W trakcie tych właśnie zakupów znalazłam w sklepie coś zupełnie dla mnie nowego.


Peeling enzymatyczny Ulga
od firmy Ziaja

Stworzony dla skóry wrażliwej. Oczyszcza i odnawia skórę.

Czym jednak jest peeling enzymatyczny?
Sama pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, więc odrazu zaczęłam poszukiwania.

Peeling enzymatyczny jest niczym innym, jak peelingiem bez "ziarenek".
Ziarenka są w nim zastąpione enzymami, które mają za zadanie rozpuścić martwy naskórek.
Szczególnie pomocny i wygodny jest dla cery suchej i wrażliwej, gdyż brak ziarenek sprawia, że skóra nie jest "poharatana", tylko oczyszczona w delikatny sposób.


Kupiony przeze mnie peeling jest bezzapachowy i hypoalergiczny. Nie posiada też barwników, silikonu i olejków mineralnych. (opis na opakowaniu)


Za peeling enzymatyczny od firmy Ziaja zapłaciłam niecałe 7 zł.
Już wkrótce go wypróbuję i pojawi się moja opinia na jego temat.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dobra cena, chyba kupię go jutro gdy będę w Rossmanie ;))