wtorek, 1 kwietnia 2014

Wielki powrót

Witajcie po długiej przerwie.

Wiele się w moim życiu pozmieniało. Część na lepsze, część na gorze. W każdym razie jak widać prowadzenie bloga, siłą wyższą, przeszło na dalszy plan. W zasadzie wchodziłam tu od ostatniego razu moze z 3 razy, głównie po to by popatrzyć co u Was.

Teraz, po wypadku, po wielu wizytach u lekarzy wreszcie znalazłam czas i znalazłam w sobie motywację by znów zacząć pisać, czytać i edukować się. :)

Niestety jest jeszcze jedna sprawa z której muszę się wytłumaczyć: 
ROZDANIE
organizowałam je przed świętami bożonarodzeniowymi.
Sporo się u mnie pozmieniało i nie będzie rozwiązania rozdania... Poprostu w tej chwili nie stać mnie na wysłanie paczek. :(


Już wkrótce powracam.

1 komentarz:

Aniś pisze...

Rozumiemy, mam nadzieję że będzie już tylko lepiej. Buziaki