niedziela, 13 kwietnia 2014

Eveline odżywka do paznokci Paznokcie twarde i lśniące jak diament


Dzięki temu, że przez jakiś czas nie było mnie w pracy i nie musiałam narażać moich rąk i paznokci na dużą ilość wody i żrących detergentów, mogłam w końcu zająć się moimi (do tej pory w dość opłakanym stanie) paznokciami i suchymi jak dotąd dłońmi. Niestety mają one ogromną skłonność do wysuszania, niezależnie od tego co robię.

Na odżywkę firmy Eveline Cosmetics trafiłam zupełnie przypadkowo i zdecydowałam się ją przetestować już jakiś czas temu.
Wybrałam odżywkę Paznokcie twarde i lśniące jak diament, gdyż chodziło mi głównie o to, by nie łamały się one tak łatwo.

Opis produktu z opakowania: 


Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.
Uwaga: Zawiera 2% formaldehudu. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem.






Osobiście uważam, że odżywka jest GENIALNA.
Ciężko mi było być naprawdę konsekwentną w codziennym nakładaniu odżywki, bo nakładałam ją tak naprawdę tylko wtedy gdy mi się o niej przypomniało. Bardzo często używałam jej jako bazy pod lakier kolorowy (1 warstwa). Mimo wszystko moje paznokcie stały się twardsze i niemal w ogóle się nie rozdwajają.
Z każdą kolejną warstwą moje paznokcie nabierały delikatnego, mlecznego odcienia, co wyglądało elegancko:)


ALE UWAGA!
Szukałam opinii na temat tej odżywki w internecie i opinie na jej temat są naprawdę podzielone!

Odżywka zawiera formaldehyd aldehyd mrówkowy! 
Jest to jeden z najsilniejszych środków odkażających! Ma właściwości keratolityczne - rozpuszcza keratyne, zmiękcza, przez to odżywka jest w stanie dotrzeć do płytki paznokcia i być przez nią wchłonięta. Aldehyd mrówkowy jest silnie alergenny i rakotwórczy!
W odżywkach do paznokcie jego stężenie wynosi do 2%. Powiecie, że to nie dużo, ale to wpływa na choroby paznokci i ich kondycje!

Przeczytałam wiele opinii na temat odżywek do paznokci zawierających formaldehyd i przeraziłam się ilością zniszczonych przez nich paznokci. Chodzi głównie o to, że wywołuje on onycholizę, czyli chorobę paznokci objawiającą się oddzieleniem płytki paznokcia od łożyska (od skóry) i zmianą jej koloru!

Dziewczyny uważajcie z tą odżywką (a także każdą inną, posiadającą w swoim składzie formaldehyd!!! Gdy tylko poczujecie ból paznokci po pomalowaniu ich jakimkolwiek lakierem lub odżywką natychmiast przestańcie jej używać, by nie zaszkodzić sobie i swoim paznokciom!


Do zobaczenia:)


Brak komentarzy: