niedziela, 24 listopada 2013

lakier miniMAX od Eveline

 Cześć :)
Znów kilka dni minęło od mojej poprzedniej wizyty, ale niestety codzienne obowiązki pochłaniają znów większość mojego wolnego czasu...
Na szczęście w końcu nadszedł czas długo oczekiwanego przeze mnie urlopu :)

W związku z tym postanowiłam przedstawić Wam kolejny kosmetyk, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą
EVELINE

Jest to 
lakier do paznokci miniMAX

Producent zaznacza na opakowaniu, że lakier trzyma się przez 9 dni i szybko wysycha.








W mojej paczuszce znalazłam lakier w odcieniu żywej czerwieni, nr 835.



Osobiście uwielbiam lakiery, ale niestety moja praca nie pozwala mi na codzienne używanie tych kosmetyków, a już szczególnie w ostrych, wyraźnych kolorach, jak niestety ten...








Paznokcie pomalowałam kilka dni temu, gdy tylko zaczął się mój urlop.

Lakier ma tradycyjny pędzelek, którym łatwo aplikuje się go na paznokcie. A mówiąc o aplikacji: lakier nie pozostawia smug i wysycha w ciągu kilku minut.
Jako jedyny minus lakieru uważam to, że tradycyjny "zapach" lakiery niestety utrzymuje się na paznokciach dość długo.




Jak do tej pory lakier mam na paznokciach piąty dzień i póki co nie zauważyłam na nich ani jednego odprysku, co mnie niesamowicie cieszy, bo będę wiedziała do jakiego lakieru wrócić w przyszłości :)




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ślicznie się prezentuje na Twoich paznokciach ;)