sobota, 30 listopada 2013

bioHYALURON 4D Kremowy balsam do ciała SOS

czesc :)




W ramach współpracy z firmą Eveline dostałam do przetestowania również 
balsam do ciała SOS bioHYALURON 4D


Rzadko używam balsamów do ciała, ten jednak bardzo przypadł mi do gustu i używałam go częściej niż każdego innego wcześniej :)
  

Balsam przeznaczony jest do szczególnie suchej skóry, która (szczególnie teraz, gdy na dworze chwytają pierwsze mrozy a śnieg spanie już za kilka dni) wymaga wyjątkowej ochrony i mocnego nawilżenia.








Balsam wyposażony jest w pompkę, przez co wydobycie chociażby malutkiej ilości kosmetyku nie sprawia najmniejszego problemu.

Jest to KREMOWY balsam. Wobec tego ma konsystencję kremową i jest w odcieniu białym.







Balsam ma przyjemny zapach. Jest on delikatny, ale utrzymuje się na skórze dość długo.
Wchłania się szybko (wystarczy tylko kilka chwil) i pozostawia skórę gładką, co idzie odczuć już po pierwszym użyciu.
Z każdym kolejnym nawilżeniem skóra staje się bardziej miękka. 

IDEALNY NA ZIMĘ I CHŁODNE DNI.
Moja popękana skóra naprawdę odżyła :)


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nigdy nie miałam okazji go używać.