sobota, 30 listopada 2013

100% kwas hialuronowy od Eveline:)

Cześć :)





 Dziś wzięłam się za zrecenzowanie serum pod oczy
100% kwas hialuronowy od Eveline

Moja pierwsza myśl: muszę dać go mamie, bo moje zmarszczki dopiero się zaczynają pojawiać...
Zdecydowałam jednak, że skoro są to te pierwsze zmarszczki, to znaczy, że sama powinnam sprawdzić na sobie, czy rzeczywiście coś to daje :)

Najdziwniejszą sprawą wydało mi się to, że producent zapewnia, że jest to w 100% kwas hialuronowy.
Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że to prawda, bo skład to woda, kwas i sól sodowa kwasu hialuronowego!





Kwas bardzo dobrze nawilża wysuszoną skórę. Starałam się jednak używać go w okolicach oczu (głównie kąciki). Aplikowałam go przez ponad tydzień.

Skóra w tym miejscu stała się bardziej napięta, a pierwsze drobne zmarszczki stały się niemal niewidoczne! :)







Konsystencja jest żelowa, troszkę lepka. Szybko się wchłania.
Łatwo aplikuje się kwas, bo tubka zakończona jest "dzióbkiem". 







Cena kwasu to ok 20 zł/15ml

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chyba to produkt nie dla mnie, ale w przyszłości kto wiem, może będę go używać.

Anonimowy pisze...

Świetnee! A kiedy będą wyniki Twojego konkursu? Tego Merry Christmas?

Anonimowy pisze...

Super wpis! Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/