piątek, 1 listopada 2013

Recenzja Peeling do rąk Młode Dłonie - Eveline

Cześć :)

Całkiem niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą kosmetyczną Eveline, o czym pisałam już jakiś czas temu.
Do przetestowania i niezrecenzowania dostałam 5 kosmetyków, w tym 
Nawilżający Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii - Młode Dłonie


Opakowanie peelingu ma 75 ml, ma formę tubki. Nie ma problemu z wyciśnięciem go z opakowania. Produkt ma przyjemny, waniliowy zapach. Nie jest on jednak uciążliwy, a wprost przeciwnie - po użyciu zapach długo utrzymuje się na dłoniach i nie drażni.


Zbliża się zima, a gdy tylko nadeszły pierwsze chłody moje dłonie stały się naprawdę suche i szorstkie. Najbardziej wysuszone są przestrzenie między palcami. To tam zbiera się najwięcej wysuszonego naskórka. Bardzo często z powodu zimna, mrozu, śniegu moje dłonie dosłownie pękają.
Dlatego też bardzo ucieszyłam się, gdy w przesyłce od Eveline dostałam coś, co może pomóc moim wymagającym dłoniom.


Konsystencja peelingu: w sam raz. Nie jest on leisty, nie jest też zbyt gęsty. Bez większego problemu można wycisnąć go z tubki. 
Kolor ma białawy.
Peeling - tak więc posiada MNÓSTWO drobinek. Większe, w kolorze brązowym (czy coś w ten deseń) i drobniuteńkie, przeźroczyste, i które nie wiem czy uda Wam się dostrzec na zdjęciach.


Peeling aplikuje się na lekko zwilżone dłonie i wciera w nie przez ok 3-5 minut. Już po chwili większość najważniejszych substancji zawartych w peelingu zostaje wchłonięta. Zostają na dłoniach tylko maluśkie drobinki, które skutecznie usuwają martwy naskórek.


Po chwili peeling należy spłukać.



Już wtedy widać pierwsze efekty:
- peeling bardzo nawilża dłonie (większość kremu zawartego w peelingu wchłania się niemal natychmiastowo)
- już po pierwszym użyciu moje dłonie stały się gładziutkie.
- moje dłonie są nawilżone na długo

- są jaśniejsze, wyrównuje się ich kolor

- nie pieką, nie są suche ani napięte



Z czystym sumieniem mogę polecić ten peeling nie tylko osobom, których dłonie potrzebują intensywnej pielęgnacji, ale także dla tych, którzy tych problemów nie mają, gdyż bardzo odżywia skórę dłoni.

Sama z pewnością jeszcze nie raz go użyję


1 komentarz:

Marzena Makeup&Beauty pisze...

Uwielbiam ten peeling :)