niedziela, 24 listopada 2013

Green Pharmacy szampon ziołowy

Witajcie ponownie :)

Przez długi czas szukałam szamponu odpowiedniego dla moich włosów.

Niestety mam z nich i ze skórą głowy nie lada problem. Moje włosy szybko się przetłuszczają, a zarazem są bardzo suche i zniszczone.
Skóra mojej głowy niestety wyczulona jest na niektóre szampony, przez co nie jest mi łatwo znaleźć odpowiedni dla mnie kosmetyk.

Przez długi czas borykałam się rownież z łojotokowym zapaleniem skóry głowy.
Co to takiego?
To bardzo silne przetłuszczanie się skóry głowy. Tłuste strupy, które wywołują stan zapalny nawarstwiają się na skórze głowy. Niestety jest to przyczyną wypadania włosów.

Po wizycie u dermatologa i wyleczenia stanu zapalnego musiałam znaleźć odpowiedni szampon, który by zapobiegał nawrotom tego schorzenia.
I znalazłam :)



Zanim jednak udało mi się odnaleźć odpowiedni kosmetyk, przetestowałam mnóstwo innych szamponów. Wiele z nich nie spełniło jednak moich oczekiwań...

Jednym z takich szamponów okazał się szampon od firmy Green Pharmacy.
Szampon ziołowy do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim.

Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jest to zły szampon, gdyż moja siostra używa go na co dzień i jej odpowiada.

Szampon ma przyjemny, ziołowy zapach, konsystencję szamponu, tj nie jest mocno gęsty, ani zbyt płynny. Jest w sam raz gęsty :) Kolor przezroczysty, delikatnie żółtawy.
Dla mnie sporym minusem było to, że musiałam dość sporą ilość nałożyć na włosy, żeby szampon zaczął się pienić...
I oczywiście to, że mi szampon nie przypasował, gdyż bardzo swędziała mnie skóra głowy po wymyciu tym kosmetykiem...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Miałam kiedyś ten szampon