poniedziałek, 14 października 2013

Mini-konkurs rozwiązanie

Witajcie.
Minęło troszkę czasu od mojej poprzedniej wizyty na blogu, ale dużo się dzieje ostatnio...

Wczoraj o godz 23:59 upłynął czas zgłaszania swoich kandydatur do zorganizowanej przeze mnie 2 tygodnie temu rozdawki.

I oto właśnie nadszedł czas rozwiązania konkursu, w którym do zdobycia były:
1) Kredka do oczu Oriflame Dramatize Kohl  - kolor dark brown
2) Maseczka do włosów suchych Argan Oil, Joanna
3) Krem nawilżający Dove
4) Maseczka oczyszczająca Soraya (2 aplikacje)
4) Woda perfumowana Adidas Free Emotion
5) Ochronny sztyft do ust Neutrogena Formuła Norweska



W rozdaniu wzięło udział 20 osób. W związku z tym wzięłam 20 karteczek i na każdej z nich napisałam nick osoby obserwującej:



Następnie karteczki te zgięłam "na 8":



Wrzuciłam je do szklanej miseczki:



I wylosowałam jedną karteczkę




Zwyciężczynią okazała się:




GRATULACJE!!
Chcę jednak sprawdzić Waszą czujność i czy rzeczywiście obserwujecie. Dlatego też zwyciężczynię proszę o kontakt mailowy :)
(czekam do 16 października)

2 komentarze:

Leto pisze...

Oczywiście też gratuluję Milenie :D

Anonimowy pisze...

a obstawialam ze to bedzie Franek :D