poniedziałek, 11 listopada 2013

Błyszczyk do ust Luxurious Gloss QuizCosmetisc

Tym razem coś na temat błyszczyka do ust, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą QuizCosmetisc.


Jest to błyszczyk Luxusious Gloss w odcieniu nr 33.




Błyszczyk ma tradycyjny, gąbkowy aplikator.


Na ustach trzyma się długo.
Ma delikatny, słodki zapach.

Niestety bardzo przeszkadza mi to, że dość mocno się "klei".

Bardzo podoba mi się odcień błyszczyka, który chociaż może się nie wydawać, ale jest dość delikatny i nie rzuca się mocno w oczy.
Jest idealny do codziennego makijażu.

Fajnie nawilża usta.




Napewno nie raz do niego wrócę

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny kolor ;)) Od razu gdy na niego popatrzyłam skojarzył mi się z polską vlogerką- Weroniką (szusz1313)

Anonimowy pisze...

ładny kolor